Velkoobchod225 386 130

Servis a reklamace +420 2253 86 191

Blog

17.04.2021

Legendární značky – 10. část: Lovebrand Lexon si prostě zamilujete „na první dobrou“

Psal se rok 1991. Leopold Sulovský jako první Čech vystoupil na Mount Everest, v Iráku byla zahájena válka v Zálivu, v severní Americe vydala společnost Sega první hru s postavou ježka jménem Sonic a Makedonie vyhlásila nezávislost na Jugoslávii.

Rok 1991 byl ale spjat s jednou další událostí, která měla brzy celosvětový význam. Ve Francii totiž žil toho času jistý René Adda – francouzský designér a vizionář, který založil značku Lexon. A možná tehdy ani netušil, co všechno tímhle obyčejným rozhodnutím rozpoutá.


Legendárne značky


Běžná součást lidských životů
A co vlastně předcházelo samotnému založení značky Lexon? Touha zmíněného designéra stát se součástí lidských životů prostřednictvím elegantních, kvalitních a nápaditých předmětů pro běžné denní použití. Nic víc a nic míň. Nápad vskutku odvážný, náročný, obtížně splnitelný a vizionářský.

Málokdo tehdy tušil, že z malé neznámé značky se v průběhu let stane synonymum minimalismu, funkčního designu a kvality té nejpropracovanější úrovně, která je neodmyslitelně spjata s francouzskou pílí a cílevědomostí.

180 ocenění za desing
Postupem času se Lexon stále více rozrůstal. Za třicet let existence posbíral 180 ocenění za design a inovativní produkty, které nemají nikde ve světě konkurenci. Nadčasové výrobky, které si zamilujete na první pohled, pronikly prakticky na všechny kontinenty, kde si je zamilovaly miliony uživatelů.

Pokud se rozhodnete pro některou z Lexon vychytávek, pak získáte jistotu, že obdržíte detailně propracovaný produkt, vyrobený z těch nejkvalitnějších materiálů, které splňují vysoké požadavky na kvalitu a zároveň praktické každodenní využití.

Špičkoví designéři z celého světa
Dneska už není Lexon spojován jen s jedním významným jménem. Díky celosvětové popularitě značky ho tvoří na dvě desítky uznávaných a špičkových designérů z celého světa. Zajímavostí značky, která ji odlišuje od konkurence, je také skutečnost, že zde prostor dostávají především mladí a nadějní kreativci.

Ti přichází s neotřelými a originálními nápady, které si najdou místo nejen ve vaší kanceláři nebo domácnosti, ale především v srdci. A kdo za zmíněnými „srdcovkami“ stojí? V první řadě jsou to návrháři Marc Berthier a Elise Berthier, určující vizuální styl firmy Lexon.

Na jednotlivých vychytávkách ale spolupracovala i taková významná jména jako Philippe Starck, Karim Rashid nebo Tkashi Kato. Výsledkem je nejen lovebrand, který má ve světě jen málo konkurentů, ale hlavně dokonalý produkt s řadou utilitek a vychytávek.

Lexon ovládl i Designblok
Byli jste se někdy podívat na přehlídce Designblok? Pokud ano, pak nám určitě dáte za pravdu, že Lexon tady nemohl chybět. Na mezinárodní přehlídce designu se objevil třeba v roce 2011. Prohlédnout a osahat jste si tehdy mohli nejen vymazlené kancelářské potřeby, ale i svítidla, tašky, náramkové hodinky nebo třeba rádia v atraktivních barvách.

Nechyběly tady ani výrobky z přírodních ekologických materiálů, mezi které patřila třeba kolekce Safe vyrobená z bambusu. Jen pro zajímavost – třeba rádio z téhle kolekce bylo poháněno ručním dynamem, kalkulačka či svítilna pracovala s využitím solární energie a plasty, se kterými společnost pracuje, jsou vyrobené z kukuřičného zrna.

Legendárne značky



Lexon má skvěle našlápnuto
Co říci závěrem? Snad jen to, že výrobky značky Lexon jsou typické zejména svou jednoduchostí, střízlivým tvaroslovím, a funkčností. Návrháři nevkládají do produktů pouze eleganci, ale při tvorbě předmětů myslí zároveň na jejich uživatele, kteří ocení praktické a důvtipné nápady.

Ročně se pod rukama zkušených designérů zrodí okolo 80 nových výrobků. Značka jako taková se dnes už může pyšnit třemi miliony produktů, které slouží svým uživatelům ve více než 50 zemích světa. Zároveň jsou jejich produkty umístěny ve světových galeriích moderního umění v New Yorku, Paříži a Londýně.

Ve finále tady proto máme vizionářské výrobky a originální lovebrand, který se nebojí dělat věci tak nějak jinak a po svém. Pokud proto chcete vybočit z šedi každodenního stereotypu, jsou pro vás výrobky Lexon doslova jako stvořené.

zpět...